We be alone

Ja, åter till saken som var ganska så äcklig. Den tog plats i biblioteket på skolan. Matilda och jag satt vid varsin dator. Jag kände för att snegla lite på henne och kika vilka intressanta bloggar hon läste. ser jag att hon petar med sina lång fingrarna i hennes långa näsa. Hon får ut en stor jävla äcklig grön snorgubbe och lägger den i jackfickan:S Hur i helvete kan man få för sig att göra något liknande? Sen her hon in fingret igen i den gigantiska näsan och får ut en ännu äckligare snorgubbe, inte nog med jackfickan, denna gång gör hon något värre.......HON ÄTER UPP DEN!!!! Trodde allvarligt att jag skulle spy så fick genast springa ut ur biblioteket och sticka på toan, fick verkligen uppsköljningar. Usch, mår bara illa av att tänka på det.


Nog om denna upplevelse, vill verkligen inte bli påmind men kände verkligen att berätta vilka vidriga och konstiga människor det kan finnas. Har sovit ungefär hela jäkla dagen. Helt slut i huvud, känner en enorm huvudvärk. Nu har jag ett svårt beslut att fatta.....Om jag orkar gå ut och gå idag? Tror inte det.. Känner verkligen att orken finns inte idag. HURTS in my heart att inte gå ut men.... Fårse.. Men vid detta läge känner jag för att göra ett varmt bad och bara leva tills livet tar slut. Nej nu ska jag faktiskt duscha. Eller bada? Bad blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0