XO XO GOSSIP GIRL

Har nyss sett det senaste avsnittit av Gossip girl och The hills! Kööng bra program... Idag är det en sådan dag som går så segt och man väntar bara på att Husfruarna ska börja och efter det Bröder och systrar. En sån här tråkig dag som man vill ha något att sysselsätta sig med men man har inget att sysselsätta sig med. Bläää för det. Men imorgon åker jag in till Syster och sleepa over där så då ska jag umgås med dom. Skulle egentligen in idag med men så jobbigt att åka buss själv imorgon bitti för syrran började kl 10. Egentligen så finns det ju alltid något att göra, man har ju alltid saker i skolan som ska vara färdiga och verkligen nu innan julen också. Men sånt har man inte orken till. Så ska lägga mig och se Cops nu tänkte jag, fördriva den underbara tiden med. MEN det är hela 2 timmar kvar till husfru.... Har redan varit ute och gått idag så de behövs inte heller... HMMM! Nej nu ska jag dra mig vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0