Lördag

Ojdå, drog på lite mytterier i förra inlägget.

Blev inte Indal pga. att jag skulle vara barnvakt hemma här. Men iallafall! I torsdags så åkte vi ut till Matildas stuga runt 6 tiden. Satt där o såg tv och bara tog det lugnt. Efter många om och men fick jag somna,...Det tackar jag gudarna för! Matilda och Carrå jävlades hela tiden med att ta bort bräderna från våningsängen så jag ramlade ner:S Klev upp halv sju. Kom fem minuter försent till jobbet fattar inte varför:S Kom dit hann kanske göra 10 burkar och så var sagan slut.. Maskinen gick tyvärr sönder. Så vi alla fick gå ner till barakerna och vänta på besked. Då kom beskedet att den var sönder och vi fick gå hem. Hopppas den går och laga annars blir det inget mer jobb i sommar å då blir jag ledsen faktiskt. Vill ju tjäna ihop pengar till både de ena och det andra.
 
Åkte i alla fall tillbaka till matildas stuga och somnade om till 12. Åt lite lunch och såg tv tills halv 3 då vi åkte hem till mig. Matilda åkte senare hem och duscha och ja o lilla syrran åkte ner och köpte kebabrulle åt henne. Sen så upp till mig där jag började fixa mig . Matilda o ja stack sedan ner till tom och tog lite groggar. Hade dock oturen med mig å gick hem vid elva..... Som vanligt med mig när jag får i mig sprit. Idag blir det väl grillning får jag hoppas. Vädret spelar ingen roll för jag är såå sugen på det! Nej nu ska jag lägga mig o se på tv. OPPS måste ta bort sminket som jag somnade med vilket jag aldrig brukar göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0