Lyckad helg

Nu är helgen över och snart är det måndag och jag ska jobba.. :(

Ska kanske berätta lite kortfattat om helgen. Fredag? Carrå och jag jobbade. Efter det stack jag ner till matilda och lungan kom. Bestämde oss för att dricka hemma hos carrå. Jag, matilda, lungan carrå och dennis. Blev lite killbråk fick faktiskt chocken. Så dennis gick hem han stackarn. Vi andra åkte till holmö.. Men vi kom dit försent. Träffade iallafall lite folk och blev helt plötsligt dags för efter fest i sillens stuga. Roligt roligt, sen åkte vi hem till victor och bastade och så. Vaknade upp där runt 10 gick över då till matildas stuga eftersom det låg så nära. ja matilda å carrå badade o hade för oss sjuka saker haha, lungan o dennis kom sedan på besök. Åkte väl hem runt 3. Hem till mig, packade sen var det dags o åka till alvåg på lite bubbel och bastu. Hade trevligt där! Men tyvärr så var jag inte på  drick humör så det blev inte mycket öl för mig. Kom hem runt halv fyra! Somnade och vaknade två. Gick ner till Matilda, på vägen ner ångrade jag verkligen att ja hade sovit bort hela dagen för skolen sken och det är skit varmt. På tal om det så brände jag mig igår så jag var alldeles röd när ja kom hem från matildas stuga. Nej nu orkar jag inte skriva mer ska gå och skära lite vitlökssmör sedan blir det grilla! Ikväll ska jag göra något men har ingen aning om vad. Puss och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0