Ont,slööö mer?

Fan vad slut jag är nu. Idag har jag bara degat.. Det som är så sjukt är att om jag är ute och gör något är jag inte alls såhär slö men när jag är hemma o tare bara lugnt bryter kroppen isamman. Imorgon är det tisdag, tre dagar kvar att jobba... Vill ha helg redan!

Har sett massa The hills avsnitt nu som jag har missat.. ´Måste se mer avsnitt men det får bli imorgon för nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen! Känner mig så duktig, som carrå skrev i sin blogg : Kliva upp tidigt på morgonen,äta bra måltider under samma tider istället för småätandet, jobba vilket jag trodde aldrig att jag skulle klara! Glad att jag inte bara hängt och degat i sommar utan jobbat och tjänat pengar, en liten bit in i vuxen livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0