Pocketful of sunshine

Hej!  Nu har jag duschat osv sen jag kom hem från jobbet. Dagen gick segt idag faktiskt.... Men man får ju tänka på annat under dagen så...Syrran ligger på sjukhuset som vanligt också.. Låter lite dumt och säga "som vanligt!" men det är så det är och kommer förbli ... Idag ska jag ut och övningsköra.. Hahahah hur fan ska detta gå!!! 3 dagar kvar och jobba denna vecka! Det är bara å härda...



Det ovanför skrev jag för ungefär 2 timmar sedan så passar på o skriva på samma inlägg när jag ändå inte hade publicerat det.. Nyss varit ute och övningskört på isladan..Var faktiskt inte sååå jätte roligt som jag trodde men det blir väl kulare om man kommer ut på vägen men det blir ikket än man måste ju lära sig grunderna också pappa överdriver ju också!! Allt ska vara så bra  o fint :S haha. Idag så ska jag ta det lugnt iaf har ej orken till något måste bara ner och tanka moppeseN så man kan åka till jobbet imorgon. Puss och hejdårå..rååråå


Och att folk aldrig kan lära sig att fråga andra också=) orkar fan inte! lalal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0