Slut som artist

Nu är man slut...totaly.yy

Helgen har varit händelserik. Ska väl berätta lite kort dårå. Fredagen var hos niina och tom med lite folk. Gick sedan hem till mormor för att umgås med syrran. Vaknade nästa morgon av att carrå ringer då äre dags att åka till oxviken med henne och matilda. Lika trevligt där som vanligt. Niina följde också med. Efter det åkte jag o matilda hem till henne. Började dricka lite öl ganska så sent. Gick bort där alvåg var mitt i timrå. Var där tills två då det blev max.. OOO vilken kööö. Stod i timmar så jobbigt... Sedan började vi fundera på skjuts hem, ingen som körde.. Mådde så jälva förbannat dåligt fick panik.. Haha hittade sedan en svart taxi som vi åkte med. Neo hette han. Sjuk kille.. Sa såhär: "Alltså ni får säga till mig om de är fel men måste bara få fråga en sak... När hade ni sex senast?" Fan va panik vi fick dörrarna var ju låst o vi var halvvägs på motorvägen. Men det ordnade sig och han släppte av oss i fagervik då vi fick hem till mawe.. Satt där o lyssnade på musik tills klockan åtta på morgonen då jag matilda o niklas gick hem till han o sov. Vaknade 11 o då fick vi gå hem o tror aldrig ja mått så dåligt.. Hade ju druckit typ sista ölen vid åtta plus kanske två timmars sömn och värmen var så äckligt varm. Kom iallafall hem o då åkte jag till alnö med mamhut o sibban. Mamma lillasyster o mormor va också där. Var där till tre dårå. Fått solexem fyfan. Sedan åkte vi till ikea där ja köpte bh o en tröja. Åt max igen,...ÅNGEST! Ja som hade börjat med gi., trevligt, Kom nyss hem o rummet är ett skämt så jävla stökigt.. men det får bli imorgon att jag städar de. Nu ska jag bara gö lunchlåda sen chilla o sova.Puss sås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0