We got so much time to kill

Hej! Helgen? Ja det var väl trevlig förutom att jag fick sova över där vi var i lördags och gå hem till Linn sedan, så de blev en liten morgontur klockan 8 på morgonen!! Folk måste tro det värsta om en när dom såg en. Söndagen så väntade jag bara på att få besked om vi skulle fortsätta sommarjobba eller ej.. Fick veta runt nio och de hade fixat maskinen så det var bara o kliva upp kvart i sex imorse. Nu är jag inne på fjärde veckan? När denna vecka är över är det snart slut! Och pengar kommer att kommas så småning om!! Kommer vara så rik så! Har aldrig haft så mycket pengar någonsin! Nu skryter jag men vet fan skulle inte göra det? Jaja!

Idag så kom jag hem runt halv fem eftersom det var våran städ dag idag! Duschade och åt god middag. Pappa har semester så då brukar de bli god mat. Idag så ska jag slöa hela dagen och ladda ner lite the hills avsnitt eftersom jag har sett klart gossip girl. Har faktiskt inge mer att berätta faktiskt, livet flyter på som vanligt, jobb och slit! "slit och slängperioden"

BYE BYE SING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0