Birsta

Hejsan! Kom hem från birsta för en timme sedan, sen så fungerade inte hissen så det var ju jätte roligt att springa upp för alla trappor. Handlade en liten linne? Vet inte vad man ska kalla det var en tubtopp som är en body typ från Monki. Blev inget mer eftersom jag har inte råd och gö av med mer pengar. Var där med Linn och Matilda i alla fall.. Åkte in med farmor för att käka lite max innan det satt gyllen! Sen gick vi därifrån ner till birsta, gick in på stor ikea också. Ååååhh är så kär i karl!!!!!! O matilda du kan dö för att du tkr han är ful för det är han icke. Sen åkte vi hem och nu skriver jag några rader för jag håller på o laddar hem lite filmer som jag ska se. Imorgon ska jag kliva upp tidigt för att tvätta sedan ska jag iväg och städa hos farfar. Blir ingen skola, känns ganska onödigt för dom flesta ska spela skolfotboll så vi lär ju inte vara så många på dom vanliga lektionerna. Nej nu ska jag skjuta datorn nära sängen så jag slipper sitta upp och se! HeJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0