Honey and the moon

Kom nyss hem faktiskt. Varit med Nillan johanna o mattan. först åkte jag o matilda till jonna för att hämta mina sista saker som var där. Är jätte ledsen för jag har tappat bort mina nyaste vagabond skor. Så om någon som var på söråkerfesten på sista april vet om de finns ett par skor så hör av er på 0705731101 sen har jag tappat bort ett svart linne från JC också! Fan vad less jag är på allt. Allt tappade jag bort på sista april, kan man bli så full så man tappar bort ett par skor? Sjukt isåfall. Pricken över iet är ju att 50 kronor är helt lost också! FAN sååå förbannad jag är. Jaja nu ska jag inte lägga detta på minnet så det förstör hela min kväll för ikväll ska jag till stan på inflyttningsfest med mina vänner! Nu är jag faktiskt lite stressad ska duscha o äta sedan ska jag ner till Matilda o fixa mig ... Kanske skriver någon rad inatt, brukar ju vara bra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0