SPACEMAN

Skolan idag var jäkligt slapp. Hade lite svenska imorse sedan drog vi in till stan för att se esteternas dans. Ganska så bra faktiskt. Åkte tillbaka till skolan för att få i sig lite mat och sedan var det gympa. Åkte faktiskt hem för ja hade lite små ont i magen men efter ett toabesök var det borta. Haha! Ikväll så ska vi äta lite mat hemma hos Matilda tror jag, blir nog inte grillning pga det dåliga vädret. Är ganska sugen på att ta en öl nu men som vanligt har man inte någon när man är sugen.... Har nyss städat rummet också, inte så fint men blev tvungen att göra en snabbstädning eftersom jag inte kunde gå på golvet för det var fullt med kläder.. Som min familj brukar säga : " Jaha, så du har ett golv också?" Hah men jag är inte personen som bryr mig om städning har inte orken faktiskt till att vika alla mina kläder och he in dom i gardroben så istället ligger dom över hela golvet och sängen. Nära och bra! Nej vad dett inlägg blev långt... Nu ska jag spela en betapet match. Aufwidersehn! (Har faktiskt läst tyska i tre år så lite kan jag;) )


Ge mig en öl så ska du se att jag vaknar till!!!!!!!!!!!!(8)!

Kommentarer
Postat av: sibban

emmaaaaaaaaaaaa jag vill flytta hem är så less på de här jävla hålet

2008-05-16 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0