I will find you....

Helgen har varit ok=) Fredagen blev det drickbart hemma hos Ante med massa trevligt folk, roligt ända tills jag blev för trött och gick hem. Vaknade ganska tidigt igår... Klev upp, satt lite vid datorn sedan åkte jag till mamma. Matilda kom kort efter. Vi gick till cosmos för att äta en ännu kebabtallrik med hår i... Pungråttor äre vad dom är. Det var sista gången ja åt där iallafall.. Bussen gick lite senare så vi gick förbi hos lungan, fin lya! Åkte buss hem till mig då ante och lelle kom runt 10 =) såg massa bert och sunes jul och bara hade det skit trevligt=) var faktiskt en lyckad lördag. De gick väl hem runt halv fyra och matilda halv fem kanske?=P haha. Vaknade typ nyss.. Mått illa ända sedan jag åt kebaben igår.... Fan känns som om man drack igår och har världens bakfylla....MEN.... Längtar tills jag fyller 18 också!! satt o diskutera om de igår vilka man vill ska kommma o inte! Trevligt... För man lär ju ska ha en liten förfest då..  Blir dom sannaste! Punkt slut!! Hejjjddåådååd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0