It's true

Helt jäkla totalt slut idag. Ska gå och lägga mig nu och läsa lite bok men lär ju somna innan jag ens har öppnat den. Orkade verkligen inte göra något alls idag så var med familjen istället. Hyrde två filmer en skit verkligen bra,bra!!!! Med hon som är med i brothers and sisters Sanna ;) Kitty va? Jag tror hon heter så i serien:D Iallafall så va den filmen skit bra..MInns inte namet så det var lite tråkigt. Sedan slog vi på The mist som Stephen king har gjort men det var ju så jäkla overklig så det fanns inte, plus att det kändes som om jag hade sett en likadan film som handlade om samma sak :S Att dom blir instängd på ett köpcentrum för att de är någon slags varelse utanför. Jaja. Ska upp väldigt tidigt imorgon så jag ska väl gå och sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0