Jaha....

Jag fick publisera inlägget jag skrev igår kväll nu för det blev något fel på blogg.se ............


Inatt som jag som en stock. Vaknade klockan 11 då alarmet ringde för då skulle jag upp och städa hos farfar. Fan hade verkligen behövt sova läääängre. Nu har jag nyss ätit en kebabtallrik som jag och farmor tog med oss hem. Mätt ska nog inte äta något mer idag för mår fan illa för att jag åt så mycket. Nej snart ska jag ut och övningsköra. Första körlektionen på måndag hos körskolan GRUVAR MIG. För är så jävla nervös och stressad när jag kör bil så det kommer väl gå åt helvete..

Dear Mr. President,
You'd never take a walk with me.
Would you? (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0