Känns som om bloggningen håller på att falla isär

Som ni ser på rubriken så stämmer faktiskt det... Har inte haft tid eller ork att skriva i min blogg... Kanske man ska skaffa sig en liten dagbok som man kan skriva innan man går och lägger sig varje dag? Iallafall så var pratiken roligt, men det var tur att Lotta var där ;) Så ja hade lite sällskap! Nu grinar mamma också... För att jag sa att hon skulle sticka ifrån när jag satt vid datorn och inte vara så nyfiken. "jag skulle aldrig säga sådär mot min mamma" *SNYFT* Amen fasiken också det var ett skämt. Sedan har jag sett att fasiken börjar bli populärt...Kanske man ska säga de mer............

 Nej lägger nog ner detta ett tag, alltså bloggen. Nu ska jag äta lite middag och sedan äta en godis tänkte jag för det är jag faktiskt värd... Har levt på vatten o bröd dom senaste dagarna......Inga kolhydrater alls........Sen ska man vara nykter nu ända tills nyår och inge max eller något!!!!!!!!!!!! De måste jag hålla....:ANNNARS!!!!

36 dagar tills min 18-årsdag!!! Skönt att kunna köpa snus iaf.....och körkort...Det är väl det man längtar till. Också kanske en liten krogrunda då.
Men det är väl uttjatat med krogen man är ju så liten........lill91a.....Inte roligt.
 
Med det tackar jag för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0