Nej tyvääärrr

Nu kom den ett sådant tillfälle som man tar i akt att blogga.... Har inte ett skit och göra. Vet att jag skrev att jag inte har tiden att blogga eller lusten men vad gör man när man har läst alla bloggar som man tycker om att läsa och inte har något att göra på internet utan sippar runt på sider bara? Jo då skriver jag lite blogg för att fördriva tiden. Helgen har varit bra faktiskt=) Nykter och lugn. Fredagen var jag bara hemma och såg Idol, äntligen åkte Johan UT!!!!!!!!!!!!!! Jippi.........Haha också den där tjejen som var Johans Fan som fick gå upp på scenen .... Haha vilken tok. Sedan svimmande hon läste jag i expressen. Hmm...


Lördagen åkte jag o Matilda in på birsta. Köpte inget men hittade en skit snygg mössa på monki, en sån där lappmössa eller vad dom kallas...Fan ville ha den men nu är det så att jag har beställt en mössa från gina redan som kommer på tisdag så det kändes onödigt att köpa den. Efter birsta blev det lite mat på kebaben och sedan for vi hem till Dennis. Spelade lite spel sedan kom Johanna o Ida och vi gick vidare till billmans. Det var väl en trevlig kväll som slutade hemma hos Jeffe=).

Fan, kan inte sova ut längre jag.... Vaknade klockan 11 även fast jag la mig 2 igår. Ville sova längreee men det gick inte med sig... Läser världens bästa bok med Emma Vall iaf.... Vänskaps pakt. Skit bra då. Nu ska jag iväg med mamma in på stan tänkte vi. Ha det bra!


KINDERGRADEN säger jag om er!!!! Kokar varje gångggggggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0