Onsdag....

Hejsan mina kära läsare.....Idag har Linn fisit igen och denna gång jag skriver detta så ska ingen tro att detta är ett skämt för denna gång är det verkligen inte det. Mitt i bibloteket på skolan,OBSERVERA att det inte var någon där förutom Jag, Sanna, Linn och Nillan... Det luktade ja...Ska nog inte gå in på det.

Snart ska pappa hämta mig på skolan och då blir det inskrivning på körskolan. Hm... Det kommer att bli mycket teori plugg de två sista månaderna nu. Men sånt e livet(8)! Efter det ska jag hem och fixa lite kläder och dra iväg till Skönsmon och sova hos syster ikväll=) Det är nämligen min första praktik dag imorgon på Gina Tricot. Det ska bli en spännande dag och svettig hoppas jag. Nu ska jag fortsätta surfa vidare så hörs vi kanske på fredag eller imorgon, beror på om jag kanske stannar kvar i Skönsmon. Ha en god och trevlig eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: carrå

haahahah lanka....

2008-11-05 @ 20:44:12
URL: http://carolinehej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0