Poker face

En dag på praktiken avklarad=) Fick med mig strumpbyxor,kjol och en fin stickad t-shirst tröja eller vad man ska kalla den..... Rolig dag iallafall. Åt lite kebabtallrik på lunchen och det var väldigt väldigt gott. Nu är det full rulla hemma, håller på å tvätta,ståda rummet och ska hinna äta också. Sedan ska jag ner till Matilda och umgås med henne och lellan. Efterlängtad helg imorgon. Ingen praktik imorgon för vi har någon "Don't drink and drive" aktivitet på skolan eller vad man ska kalla det...............Har ingen aning just nu iallafall. Nej nu ska jag öka pressen och fixa lite mer saker här hemma. Hörs imorgon då kanske.



På tal om ingenting så fick jag höra den där "vem var det som cyklade och cyklade men inte kom fram?" Svar: Engla....

Hur i hela jävla helvete kan en människa komma på något sådant? Skrattade för att det var så jäkla sjukt... FY fan.. Även om det var ett skämt så var det fan inte ett roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0