Stick från hemmet

Kom nyss hem från skolan, är på örnen nu och ska packa ner alla mina kläder och alla saker i en kappsäck.....Nej det räcker inte måste nog ha femton! Som tur kommer Håkan att hämta mig så jag slapp gå med si sådär femhundraåttitvå kappsäckar....Ska nämligen ta med mig allt och då menar jag allt till mamma förutom den lilla katten som finns i mitt rum...Den ska finnas kvar...Då tänker jag på Mira och Tess...Väldigt bra Alternativ.... MEN NU är det dags att börja packa....Körlektionen gick susen i snus......Imorgon igen!!! Fuck it... Ska träna på lite villaområden ikväll för det behöves en förbättring... Sen hatar jag nog allt i livet just nu det är därför jag just nu lyssnar på det är över nu ( vi har tagit studenten) Känns som om jag har gjort de nu faktiskt :S MENNNNNNNNNNN så är det inte för vi 91or har nämligen ett  och halvt år kvar... SÅåååååå såsen hinner faktiskt koka så den blir varm...


här kommer en som säger : ALDRIG MERA REGN!!!!!

Kommentarer
Postat av: mahmut

vilken jävla IDIOT!

2008-11-25 @ 19:09:22
Postat av: Emma

din jäkla jävla idiot mahmuten.....

2008-12-01 @ 12:56:55
URL: http://theemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0