Arials

Hej hopp! Har vairt frånvarande från datorn i två dagar pga att mammas internet i forsmon fungerar inte riktigt som de ska än....sååå.... Har faktiskt inte hänt så mycket under dessa två dagar.. Bara tagit det lugnt och varit hos mamma. Umgåts mycket med deras hund Morris! Är kär i han nu lillgubben! Fick tillbaka tankar på Pax (våran hund som dog) Så jag bröt ihop hela dagen igår och lite idag på skolan... Saknar han så mycket! Hunden är Människans bästa vän som man brukar säga, plus hela 15 år i hans närhet varje dag så det är klart man är ledsen! Ska lägga upp en liten fin bild på han sedan. Precis som hunden i Lassie var han!  Gosig och alltid snäll... Aldrig gjort något dumt mot någon i hela hans liv! Fasiken vad jag saknar han! LIllbubben min! .. Ska jag ha någon hund så blir det en pax eller en golden hund som vår andra hund pobbe som också är borta :( Sad!!! Jaja. Har blivit helt tokig i hundar nu vill verkligen ha en hund. Nog om detta... Blir bara mer ledsen av att skirva.


Syster har blivit en assisterade chef på gina i birsta så grattis till henne=) Lillgummsan! Hoppas på helgjobb nu och så när praktiken är i gång!=) Men tror jag måste fylla 18 först sedan blir det till att extra jobba hoppas jag påååå-...

Nu har jag faktiskt inget mer att skriva! Ha det bra tills jag skriver igen! Om en dag, vecka, man vet aldrig när! Ska först ta mig igenom denna svacka med hundarna först... Väldigt ledsen faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0