Bye bye bye!

Fan också... Är helt jäkla slut efter praktiken idag också ska jag ut och övningsköra om bara några minuter.. Hur ska jag orka? Visst äre inte så ansträngande att köra bil men är så slut så vet inte om jag kommer ha koll på allt som man måste ha i trafiken! Men måste köras för det känns som om det är en evighet innan jag kommer lära mig att kunna köra som en riktig människa med körkort:P Fan lär mig fan ingeting:S Köra bil måste vara en av mina dåliga sidor! Äh... nu är inte självförtroendet på topp men det har det inte varit på länge heller.. Är så otroligt less på allt.. Vet inte varför:S Haha är bara inne i en sådan period nu! Men nu måste jag förberda mig ... Mår illa också :( 


Hejdå... Praktik imorgon :( FASIKEN vad jobbigt för mina ben, men tiden går faktiskt ganska fort nu förtiden :) Börjar trivas nu när man ska byta:P Menmen! Hellre Gina eftersom jag älskar kläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0