Cannonball

Fan, nu är jag otroligt less......Hade ställt klockan o allt på halv 11 för jag trodde vi skulle åka in runt 12 idag. Men då ringer idioten o säger att hon har sagt till dom andra att vi ska åka in runt två... Lessssssssssssssssss, hade kunnat legat och sovit nu. Jaja.. Får väl slänga mig i duschen nu. Igår såg ja en förjävligt sjuk film, på slutet blev den lite överdriven... Seed  hette den, fan från början var det hemskast, fan trodde jag skulle börja grina ett tag. Kom upp riktiga filmsnuttar så folk totalt misshandlar hundar, står på deras huvuden och pälslösa hundar. FYFAN vad sjukt att folk kan göra så, kan bara tänka mig hur många det är i Sverige som misshandlar sina hundar, ja har blivit tokigt djurvän när det kommer till hundar.. Ska fan skaffa mig 10 stycken när jag flyttar hemifrån!

Kommentarer
Postat av: DEN BÄSTA

AAAMEN VAFAN OCKSÅ!!!!! RÄTT ÅT DIG RÅTTAN!

2008-10-30 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0