Give some new energy!!!

Jag är så himla slut körd så jag inte vet vart jag ska gå..... Hm!!! Sitter och blåser håret nu så det inte blir så lockigt imorgon när jag ska platta det! =) Och nu börjar säsongens Bonde söker fru!! Love it!!! Last year = " NEEEIIII INTE NUEEEE" haha Fredrik, mannen legenden! Hoppas det finns en till snygging med iår som Karl-petter förra året!! Han skulle man haft! Ska lägga mig i sängen nu och se det och dricka lite god fruktdryck....Jordgubb som mamma köpte till mig förut :D Också hade hon köpt snus snällt men synd att det inte fanns general white så de blev vanlig portion bara menmen.. Har gjort lunchlåda tills imorgon på ikea också=) Man har fan inte råd att äta ute två ggr i veckan. För vi äterj u jämt så dyr mat:P resturangen där alla som jobbar på ikea får äta ¨på är ju lite billigare så de är ju bra men vi har aldrig vågat gått in där än :P Jämt blire typ någon av de där fyra resturagerna o dom är ju ganska dyra:P jaja... fan synd att man inte va tät haha  Hejdå! Ha en trevlig kväll alla!


Och svaret till dig Jonna :P: Det gick som de gick haha :P

Kommentarer
Postat av: jonna

det gick nog bra;)

2008-10-09 @ 10:13:47
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0