Helgen är över

Nu är det tråksöndag och jag ska lägga mig och se lite Laguna Beach avsnitt! Har laddat hem säsong 1... King bra för att Lauren från The hills är ju  med där :D och det var där hon började va med i reality tv!!=)

Gårdagen var jag på 50-års kalas hos Matilda=) Hade trevligt... Är så avundsjuk eftersom dom har så stor släkt o allt blir så mycke mysigare då=) Har ju stor släkt jag med men känner ju knappt hälften av dom... Vissa är idioter dessutom! Men vad gör man... Skulle va roligt att veta lite mer om släkten i skåne... Har ju ganska så många släktningar där... Men men.. Vi är inte en sån där som träffas ofta eller allihopa under jul eller så... Det var annat när man va liten.... Då var man hur många som helst! Men men nog snackat om det.. Kände bara att jag var tvungen och skriva av mig lite för man är ju lite ledsen över det...

Iallafall så kom ja hem runt halv ettt och då slocknade jag direkt.. Vaknade otroligt tidig idag, ringde Matilda sedan åkte vi till sörberge å käkade... Sedan gick vi förbi Johannas balkong och då såg hon oss så då gick vi upp till henne och surrade en stund :) Sedan kom Mahumt och hämtade oss och matilda åkte hem o ja till stan... Kom nyss hem o ska se laguna nu!!! HEJDÅ=) Jobbigt med måndag imorgon..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0