Helt lönlöst....

Har gett upp pluggningen totalt.. Skulle egentligen gö ordning min gympasäck nu men får bli imorgon. Haha det är så roligt att skriva ordet "gympasäck" känns som om man är liten igen :)  Nästa vecka ska jag och Matilda köpa månadskort på Etic också=) Nu ska det kommas igång så man kommer i nyårsklänningen!!! Sen blir det sola också. Börjar bli på tiden att man får lite ordning på livet. Nu ska jag fortsätta se Next... Ganska less igår då, hade inget att göra efter tio eftersom det fanns inget och se på tv också kom jag på idag när jag hörde reklamen på mtv att det var tila igår på mtv!!!!!!!!! Dåligt less jag blev då... Igår som det skulle vara så spännande avsnitt.. Less! Nej det är dags att lägga sig i sängen och fortsätta å se tv.. Blivit ganska många inlägg idag i bloggen men det beror nog på att dagen har varit otroligt trist och lång....pga att jag inte gick i skolan idag.... Ångrar mig faktiskt, det enda fördelen med att va hemma är att man kan sova ut men sen när man har vaknat då går dagen jääätte segt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0