Idag mår man som man ser ut........

Fan, det var länge sedan jag var såhär bakfull... Vill fan bara kräkas upp! Men hatar och kräkas så det får bli kvar, det beror på Mahumts jäkla White russin som hade gjorde till mig igår.. fan drack tre-fyra stycken sånna fan vettu bara när jag tänker på det mår jag dåligare.... Iallafall, så gårdagen var väl som vilken annan kväll... Matilda o ja gick på hockey iaf, niklas kom och hämtade oss så det var ju snällt!!  Timrå förlorade fan också vettu, men fan va roligt de var att äntligen sitta o se matchen framför ögorna, sååå mycket roligare.. Sen att man hade en som nästan hoppade med benen brevid en var ju en annan femma.. Haha fyfan vad jag skrattade han satt och smällde med foten i golvet när alla klappade händerna hahaha. Sedan kom mamma och hämtade oss också åkte vi in till syrran. Fan tror hela Gina tricots personal var där:P Var väl trevligt... Mahmut gjorde massa drinkar som pina colada, san franssisco... Stavningen skiter jag i nu för har inte orken.. Sedan drog alla dom in på krogen och ja å matilda blev kvar hos syrran.... Blev max som vanligt, fan trodde man skulle sluta med sånt men inte då... Kom iaf hem runt fyra och slocknade direkt..

Idag fan vad dåligt jag mår... Huvudet kommer nog snart sprängas... SItttttttttttter också och överväger om jag ska färga håret brunt eller inte. Känns ju nu när de är höst och så då vill man ju vara bruuuun! Sedan så kanske Emelie, sibbans kompis ska göra hårförlägning på mig och de är finare med brun än blond hårförlägning så:P Men... Kommer väl sluta med att jag gör det i all hast ikväll. Har bara råd med en hårfärg så man kommer väl vara lite..grååå då grön kanske till och med. Fasiken att jag åt max igår för den där 100ingen annars hade ja kunnat köpt färg för den istället less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0