I'm out of my mind.....

James Blunt <333 Älskar din röst! Måste ladda hem låtar med han, alla har försvunnit....


Helgen? Haha.. Finns inte så mycket att säga om den utan att den slutade tidigt vare dag....Menmen hade iaf roligt med mina vänner :) Och du? Vafan har det hänt med dig........ Hmm... Trodde vi var din kompis...
Kom nyss hem från birsta, fick en tröja av mammis!=) Snällis! Egentligen borde jag sitta och skriva klart min engelska men har inte orken till det:S Också ska den va klar imorgon också...Fan, funderar på att va hemma imorgon och skriva klart den då... Menmen...FÅRSE hur det blir med den saken... Ska städa mitt rum nu sedan ska jag över till Momma :) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0