Inte hunnit...

Inte hunnit skriva så mycket blogg nu eftersom jag har så mycket annat för mig! Eller....? Jo men faktiskt hela gårdagen var jag hos farmor och gjorde henne sällskap. Kom hem runt sex och då såg jag på Laguna Beach enda tills klockan ett:P Snacka om helt desperat... Men älskar det och The hills=) Ska faktiskt se mer Laguna snart :D  Har längtat efter det hela dagen tänkte t.o.m vara hemma för att se de:P Sjuk människa..... Matteprov imorgon också.... Så ska plugga sedan med pappa, går bättre när han hjälper mig :D
Sen ska jag någon dag åka in och köpa nya skor, uggs blir det från Euro skor om det finns några kvar=) Och hoppas på att pappa betalar dom! Vilket jag tror han kommer ställa upp med.....  Farmor och pappa surrar hela tiden om att dom ska till Florida!!! Men hoppas för gudsskull att farmor tar med mig istället :) Ska prata med henne mer om det! Skulle vara så himla coolt att åka till Usa=) Pappa har ju redan varit där flera ggr med jobbet så han kan gott stanna hemma- :P Hoooppaps hopppas! Men hon vill ju åka under nyår osv och då fyller jag ju år nästan så det blir ett problem... Men känns hellre som om man vill åka dit elle? :P Jajja.. Man kan ju drömma....

Nu ska jag se tv:D Hejdå!!!!


Ikväll äre säsongspremiär på BROTERS AND SISTERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0