Live your life.....

T.I Feat Rihanna - live your life   - vilken jäkla kanon låt det är! Ni borde lyssna!


Tyvärr så har jag inte skrivit så mycket i bloggen denna vecka men har faktiskt inte haft tiden.. Måndagen var ganska jobbig, funderade starkt på att vara hemma var bara pricken över i:et som saknades! Men jag gick ändå och det är jag jätte nöjd över. Skolan flöt på, på hål timmen i över tre timmar skrev jag klart min svenska analys som blev helt ok! Den duger i krig som man brukar säga.... Åkte vid tre med syrran och mahumt på ikea där dom shoppade till sin nya lägenhet och jag köpte två ljus bara. Åkte därefter till skönsmon till deras lägenhet och gjorde klart det mesta, fan hade träningsvärk nästa dag av all skruvning:P haha så otränad är jag. Åt kebabcity då också, fan vad god vitlökssåsen är där! Kom hem runt 11 och då la jag mig slut som jag var och läste min bok.

Igår så började vi tjugo över nio. Efter skolan åkte jag, Sabina, Linn & Carrå till Birsta där jag shoppade klänning och lite andra saker. Sedan gick vi hem till Carrå och såg  hockeyn! TIMRÅ VANN SÅ KLART=) HAPPYFACE! Gick hem och såg DH... Desperate Housewives..... Körde en liten förkortning.... Somnade väl runt 12.

Dagens händelser har inte varit många... Skola som vanligt. Kom nyss hem ungefär! Fan har gått i hela sju timmar i skolan, från åtta till fyra... Tänk när man börjar jobba.......... Men det ska också bli kul att komma in i arbetslivet! Nu tänkte jag faktskt ladda ner Gossip girls nya avsnitt och se the Hills nya avsnitt på Mtv.com!! Jätte bra är The Hills så om ni vill se alla avsnitt så finns de på MTV's hemsida!

Nu avrundar jag här, hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0