Miss somebody

Hej! Dagen har varit i full ös medvetslös!!! Närå inte medveslös iallafall.... Först vare teater imorse... Hmm är kommentaren angående den. Sedan blev det lunch på skolan sedan stressa iväg för att vara på praktiken i tre timmar drygt.. Sista gången på ikea idag! Sad but its true.... NEJ! Nu äre Gina som gäller:D Rolligt. Efter praktiken åkte jag till kebbabbbis där jag och Matilda åt. Ante och simon kom också och gjorde oss sällskap!=) Dom beslöt sig att följa med oss på hockeyn=) Trevligt... Fick mig ett gott skratt om antes "stukade" fot... HAHAH... Fan va roligt det var. Kom hem runt tio ungefär. Imorgon ska det bli jätte roligt faktiskt:D Många personer som ska umgås imorgon kväll=) Efter skolan imorgon ska jag äntligen in till syrran och emelie och beställa håret;D  Fan va skojj! Nu har jag inget mer att skriva om=) Ha en god godnatt sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0