Say I

Hej! Kom hem för en halvtimme sedan ungefär, varit på praktik sedan gick jag på birsta en stund med Matilda och Niina.. Köpte äntligen mina Uggs! Tur att jag fick dom av pappis!:) Snällis!  Blev ett par svarta för dom bruna var lite trasiga i kanten också hade dom inga andra i den storleken så hon tyckte jag skulle ta dom svarta istället för det var risken att dom skulle gå sönder efter ett tag.. 900 kr kostade dom inte så värst dyrt ändå för då äre ett par riktiga skor så dom håller, Euro skor vare jag köpte dom på=) Skönt med nya skor...Både varma och fina är dom!! Åt nyss.. Ikväll blir det en lugn kväll med Matilda, vad vi ska göra har vi inte bestämt oss för än. Imorgon blir det hockey först sedan ska vi försöka ta oss in till syster och sitta där och dricka med henne och hennes kompisar=) Hoppas vi hittar skjuts in dit bara... Är helt jäkla slut körd efter praktiken, fan jobbade som en gris idag! Hela armarna och bena är finito! Skruvat och hållt på. Nej nu ska jag läsa lite bloggar.. Hejdå, ha en trevlig kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0