Snööööö!!!!

Idag kom första snön för mina ögon iallafall! Missade ju när det snöade för någon dag sedan för då låg jag å sov!=P Mysigt men kallt......Nu ska fjällmössaoch raggsockar PÅ!!! Täckbyxor för den delen också. Dagen har varit en tripp på birsta med lillasyrran och sedan ut till skönsmon för att hälsa på syrran. Blev mc dondals till lunch och kebabrulle till middag!!! Har man nån ångest??????? Ja det skulle man väl kunna säga... Dom där kalorierna behövde jag ju verkligen inte.. Shit the same! Pappa kom och hämtade oss i Timrå för varken jag eller Ida orkade gå upp för dom långa örnenbackarna... Så det var ju skönt.


Imorgon blir det en dag på staden med brudarna!=) Ska fixa till hallowen myset som vi ska ha på fredag!=) Blir bål med SPINDLAR i och diverse ;) Haha Spindlar var väldigt viktigt för mig att framhäva här i bloggen effersom det är en viktigt detalj i bålen ;) Sen ska man försöka klura ut vad man ska klä ut sig till också... Har verkligen inga ideer... Men men .. Hoppas på att man hittar något imorgon! Nej nu ska jag lägga mig och grina lite eftersom jag missade Greys anatomy....SAD face.. Ska istället trösta mig med The hills nya avsnitt o gossip girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0