Stoppa dig, stoppa kriget.. stoppa såsen att koka

Kom nyss hem från birsta city!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Köpte ett par jeans, ett litet hårband med en blomma på och en väska!! Sedan åkte jag o mamma till ica maxi för att handla.. Hahah och nu tappade mamma alla pepparkakor på golve:D fan va roligt... Nu sitter hon och svär för att det blev bara små bitar kvar av alltihop också måste hon dammsuga... Funnny! Fan lovet är slut snart och man har inte gjort ett endaste dugg.. TRÅKIGT!!! På fredag?? Äre då det är Hallowen då man ska klä ut sig o så eller äre på lördag? :S  Iallafall, så ska vi va ett gäng tjejer och klä ut och och bara ha allmänt skojj! :D  Trevligt som attans. Det är väl det enda jag har att se framemot.. Men vad fan ska jag klä ut mig till????? Några förslag? Fan har inte en blekaste aning.. Nej nu ska vi käka lite munkar!=) Pössis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0