Ta ditt liv....

Ja hallå ja..... Gårdagen slutade otroligt tidigt för mig, redan klockan åtta låg jag och sov! Helt jäkla slut för dagen. Vaknade klockan 11 idag vilket innebär att jag har sovit alldeles för mycket! Skulle kunna sova bort hela dagen om chansen fanns men har ju en hund som jag skulle ta hand om idag! Morre lillgubben, sötaste brunaste ögonen. Har nyss varit ute med han. Åt upp min kebabsallad också eftersom jag orkade inget igår. HAha, också på datans högtalare i forsmon hare allitid låtit skt konstigt när man spelar musik, typ som när det ekar.... Hahhah och idag hittade jag FELET!!!! Ljudeffekterna var ju inställd på grotta!!! Haha inte konstigt att det ekade... Så nu sitter jag och spelar om samma låt om och om igen för det är den enda jag har och orkar inte lyssna på Youtube... Vill ta mig en lång promenad sedan också, kanske ut i sörberge eller till bergeforsens Ica... För jag vill ha något smaskigt att äta.. Kommer väl bli stammis på ica i b-forsen som jag är på ica i timrå, fan ibland är man där tre ggr dagligen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0