Diffrent partner every night

!! Igår? Nykter var jag i alla fall, inne på tredje helgen nu :D Är faktiskt rätt så nöjd känns som om det var ett år sedan man har hållt sig såhär länge. Känner suget för att dricka ikväll men det ska hålls till nästa helg för då blir det party för fulla muggar:D Igår så efter ikea gick jag snabbt upp till mig för att hämta min moppehjälm sedan sprang ja ner till bussen för att jag o matilda skulle in till stan o käka sedan åka buss till Indal.. Blev kebabcity! Jäkligt gott... Sen åkte vi upp till indal var väl där runt halv åtta kanske. Fan också fick vi inte igång hennes moppe heller så fick stå där ett bra jävla tag innan den gick igång! Tror nog detta var min sista vistelse i Indal om inte det bli härefestivalen nästa år också för det var jävligt jädra kul iår :P Sen åkte vi tills forsmon o hämta lite saker sedan vidare hem till Matilda där jag spendernade min fredag åkte hem ganska tidigt eftersom jag skulle städa hos farfar idag. Så har nyss gjort det och sitter hos farmor, väntandes på att pappa ska komma så vi kan övningsköra:) Ska ju skriva in mig i oktober på körskolan! NAJSI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0