Gårdagens dimma

Igår var man inne i Dimman efter tre helgers nykteri! Visst vare kul men inte lika roligt som jag trodde det skulle bli:P Var hemma hos Lungan hela kvällen med han och hans killkompisar! Nicklas var där som vi hade som gympalärare i åttan så det var länge sen de:P haha tror inte han minns så mycket från den tiden! Ja o matilda satt väl där till ett ungefär då vi gick vidare till bk för att träffa tom. Efter det blev det max(som jag aldrig mer skulle äta när jag druckit blir så less på mig själv) och sedan hemgång! Var väl hemma runt tre skulle jag tippa...

Kommentarer
Postat av: Linn

tryck bara på min nedräknare så får du fram sidan!

2008-09-21 @ 15:03:30
URL: http://linnkysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0