Huvudvärk

Åhh mitt huvud värker.... Vaknade inatt av det. Trodde att genom att somna om så skulle det försvinna men inte då. Igår så bowlade jag syrran och mahmut... Vem var bäst då? JO jag:D haha.. Vann faktiskt, det första jag gjorde var att slå strike :S . Måste haft en turdag igår eller något liknade. Efter bowlningen blev det att vi åkte hem till Mamma och satt där en timme ungefär sedan begav vi oss hem. Gick hem jag och såg de nya två gossip girl avsnitten och sedan sex and the city season 1 haha har aldrig sett de allra första avsnitterna... Ska fortsätta se dom nu och hoppas på att huvudvärken går över.... Ikväll?? Då vill jag faktiskt hitta på något roligt... är skit sugen på snus också men har ingen :'(. Svalde nyss ner alvedon med oboy inte en höjdare...IUHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0