Lördag/Söndag

Lördag
igår så? Var ute och övningskörde och det gick faktiskt bra:) Körde lite bland trafiken också istället för bara industriområdet.. Har gått fort nu dom sista gångerna faktiskt så känner att man börjar komma in på rätt spår nu.. Efter det åkte jag och pappa o köpte kebabtallrik och pizza.. Kebabtallrik fick de bli för mig! Som alltid annars :P men tycker inte så mycket om pizza så... Kom hem låg och såg lite gossip girl avsnitt, åååh vill bara att de ska komma mer avsnitt :D Är så inne i både det och the hills nu! Love it! Runt sex tro jag klockan va ringde syrran och ville ha hjälp att måla i deras nya lägenhet i stan. Så dom kom och hämtade mig o vi åkte dit.. Jätte fin lägenhet men den ligger vid en kyrkogård så det var lite läskigt:P Började o hjälpa till och måla deras sovrum,  fan jag var riktigt duktig ja... Kanske jag är menad till att bli målare? De blev king, en målning över det där så äre skit snyggt! haha svettades som en gris också, det är ju skit jobbigt och stå där med rollen! Fan armarna höll på och dö ut... Åkte väl därifrån runt tio ungefär,.. Hämtade upp Linn som skulle hem till mig och hämta sin väska. Gick sedan hem till Mormor och var där tills halv ett ungefär.. Kom hem såg klart gossip girl o sedan slog jag på filmen " The hottie and the nottie" Paris Hilton var med............ Hm... Det är min kommentar angående denna film. Somnade väl runt tre ungefär!

Söndag
Vaknade otroligt tidigt:S Haha men det var för att ja var kissnödig.....Försökte soma om efter det men låg bara och halvsov hela tin.Klev upp runt halv 12. Blev till å se idol och äta nudlar. Sedan åkte jag o pappa ut och övningskörde! Gick skit bra:D Körde över Fagervik o tillbaka till timrå centrum o hämtade broder o sedan till b-forsen!  Fan va stressad jag va höll fan på o bryta ihop:P haha. Men det gick galant! Sedan så körde jag tillbaka till finsta där farmor bor o lämnade bilen där :) Pappa o ja bytte till hans bil och körde till ica o handlade å nu är jag hemma... Och känner ett otroligt sug efter max.......... Less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0