Mina ben värker

IKEA för denna vecka är avklarad... Idag var väl en lugn dag. Efter lunch så gick timmarna fort.. Fan vad skönt att komma hem och ta det lugnt eftersom man får så himla ont i fötterna så det finns inte på kartan. Har ny chef för våran avdelning också. =) Fast han har jobbat där men inte varit chef:P Åt på thaien på lunchen med brudsen. Efter vi slutade gick jag och linn och strosade runt på ikea där jag köpte en mössa och en väst:P Skulle egentligen köpa en likadan kofta som carrå men det blev inte av:P Ikväll så om jag inte umgås med Matilda så ska jag vara med Sibban och Mamhut kanske blir bowling eller något roligt, är sugen på att gå ut och göra något.... Nu har den första nyktra helgen börjat på hur länge som helst.!!!!!! Skönt att få lite ordning på allt. Kanske det slutar med att man sitter och studerar tillochmed?:P WHO KNOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0