Tisdag!

Kom nyss hem från skolan! Jobbigt att gå upp för dom där jävla backarna varje gång nu hela vintern..Fan man blir ju sjöblöt i svett..... Men det är bra för hälsan... Ihelgen har jag jätte roliga planer som jag kan berätta:) Ska ut med brudarna och bowla och så :) Skojjsigt! På fredag blir det! Åter till dagen, skolan gick väl bra.. Det är king att jag o Linn har samma mattebok för då pluggar vi tillsammans och då går allt mycket lättare:) Imorron börjar jag åtta med gympa!! Blää och jag som har skorna hos mamma men får väl leta efter några gamla vrak här hemma. Senare ikväll blir det ut å gå och jag är så sugen att sola så man kanske gör det också!  Men snart börjar Top Model så ska lägga mig ner i sängen och se det! Hare bra så länge.



Happy FACE! Nu äre så att syrran har fixat en praktikplats åt mig på gina tricot! Hoppas allt går å lösa annars fan .... Hade till och med chans o vara  ute på praktik på torsdag!!! Skulle varit gyllen de!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0