Vill inte tänka mer men jag kan inte sluta hoppas

Hej svejs! Kom nyss hem från forsmon. Vaknade tidigt nog imorse faktiskt:S Klockan halv tio. Gårdagen så åkte jag o syrran in till stan för att kolla på en lägenhet som hon ska hyra:) Typ ovanför hedbergska hos en kompis som också jobbar på gina. Sedan gick vi vidare hem till lotta och drack lite te och surrade på. Hon skjutsade sedan ner oss  till busshållsplatsen och vi åkte hem. Väl hemma så satt jag mig vid datorn där mitt nya intresse nu finns= SCHACK! Man kan spela det på vista och de visste jag fan inte så där kommer jag sitta dagarna i ända... Har inte vunnit en enda gång det är därför jag envisas att sitta där o spela tills jag vinner:D Var hemma från skolan idag också. Igår hade jag ju feber och känner att ja är dålig idag också men läste linns blogg och sara hade inte varit där idag så jag missar inget:D KING!!!! SÅS! Ska plugga lite engelska senare ikväll pappa får hjälpa mig med gramatiken eftersom det inte är min bra sida. Måste be pappa köpa hem te också.. Insåg igår att det är faktiskt väldigt gott så då kan jag äta det istället för att småäta:D Men nu blir det schack:D hejdå!

Denna helg och tre veckor framåt blir det nyktert på helgerna... Kanske längre också vem vet? Men det är faktiskt dags att ändra inställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0