What you got

Blev en hemma dag idag... Som om inte jag har varit hemma för mycket? Joo precis! Men var verkligen trött.. Nu är man tillbaka till det gamla livet då man är helt sliten efter att ha druckit under helgen så man inte orkar gå på en måndag men aldrig ska det bli så igen iaf... Detta var ett undantag! Hade faktiskt alla mina saker hos Matilda så det berodde också på det! Jag har nyss ätit lunch som blev äcklig, fan jag som trodde jag var bra på att göra mat...... Ska lägga mig ner nu och se filmen "Wicked Park". Lite senare ska jag gå ut och gå med syrran! Timrå spelar ju ikväll!!!! Undras om matchen går på någon tvkanal! Pappa köpte inte hem så man kunde se alla matcher iår :(.... Ledsen! Det som var så roligt att sitta å förfesta o se timråmatcher tillsammans med tjejerna! Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0