GRATTISIS:D

Elin fick guldbiljett till globen i idol :D Glad fötr dig!!!!



nu har jag fått varningar angående mitt shoppade från familejen.. börjar smått bli beronde.. har gjort av med minst 4000 kr på kläder denna månad.... nu kommer ångesten, det måste ta stopp. Lönen som  jag fick denna månad hade ja kunnat tagit en sista minuten till turkiet nu i vår.. Mår skit när ja tänkte på de idag.. DUm huvudet är ja... Vem fan åker inte hellre utomlands istället för kläder? '



Blir hundvakt på påsklovet... Kul:D:D Ska bli skit mysigt å va hundvakt till lillvalpen... ska hämta hon på måndag.. då blir de långpromenader ute. Snart ska jag se de två nya avsnitten av säsong fem av THE HILLLLSSSDDD:D:D:D::D På mtv.com...älskakakaka.. love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0