HOO

Joo de är klart de jonna !!! vill somfan ja..



Lovet har faktiskt varit helt ok... Inte suttit hemma en enda dag å dega... Skönt. Kom nyss hem från jobbet, duschade lång håret också tappade jag en slinga. Fick full panik, tänkte ne nu kommer alla ramla av.. Sprang fram åtillbaka men nu sitter den där den ska sitta.. Tur är väl de.. Hur fan ska jag kunna klara mig utan löshår? Det går fan inte nu när man väl har börjat med de.. Hade varit annat om ens egen hår hade vuxit men mitt har tydligen slutat.. Fast det beror ju på varje gång jag försöker spara så klipps det av av plattången....DUmma plattt... Nu ska jag städa rummet, engelska boken som ska vara färdigläst imorgon kan ju slänga sig åt pip svängen för har inte ens börjat.. Dessutom tänker jag inte prata engelska inför hela klassen för de är jag sämst på-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0