Jävligt bra..

Måste säga att dom har gjort det jävligt bra å inte fångat en enda bild på varken Elisabeth fritzl eller hennes barn ännnu. Har följt denna som en tok, läst varenda jävla artikel om detta på internet tom läst boken om denna insident som pågick i så jävla många år.. Boken borde ni läsa den är verkligen bra å gripande.. Tycker sånt här är skit intressant, men tragiskt som fan också.. Kanske det är något sådant som ajg vill jobba med när jag blir stor? Sugen på å jobba inom rättpsyket. Men tydligen så tror inte mamma att jag är för stark nog, man måste tydligen vara stark för att jobba med det.. Men om jag ska utbilda mig till något så blir det något sådant intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0