2 dagar kvar att jobba på fiset

Jaha.. Nu är det bara onsdag.. Känns som fredag imorgon.. Skatteverks papperna hade kommit så förhoppningsvis kan jag täcka igen mina skulder innan resan... wonderbar...............e Jobbet gick bra idag lite segt, stängde vilket jag gör imorgon också.. Börjar 1 imorra... bilen is broken.. vågar inte köra motorvägen för då drar han en jävla vibration, tur att mamma o håkan ska lämna in lillhjärtat på lagning medans jag är borta.. men tror inte att det är många dagar kvar på den... Skaffa inte bil bara utgifter.. O trasighet... Så jävla less på det nu.. Alla bilar går sönder.. Man ska åka buss... Cet, glöm inte å köp tandkräm... Pappa drog en påminnelse om det idag.... Jag har förglömt det... Åt lunch med lellis och ante idag... Hoppas dom står fast vid deras beslut... Ante var väldigt brun, avundsjuk då....Vill också vara brun.... Nu ska jag se big brother och sova för att det snabbt ska kunna bli lördag..... PusSSSSSSSSS alla få blogg reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaders

Kommentarer
Postat av: currr

tandkräm, check!

2009-08-21 @ 07:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0