Don't take your guns to town........

Nu har jag varit vaken ett litet tag.. Inte så märkvärdigt... Ska snart börja fixa till katten. Sen ska jag iväg till jobbet, bara onsdag idag.. Fan denna vecka har gått otroligt  segt.. Känner mig väldigt irriterad över det.....Sitter och tänker såhär, också blir det onsdag imorgon sen torsdag sen fredag sen ledig sen lördag turkil.....Lite sjuk i huvudet men dagarna går för segt..imorgon är det bara torsdag :s helt otroligt segt... Ska nog in till syrran ikväll å hämta min nya klänning och min andra nya väska.. Nu börjar det bli en hög med väskor... Jag har aldrig varit en väskmänniska....:::: KONSTIG:TT men gina får in så snygga hela tiden.. .nU SKA JAG FIXA KATTEN. JHEJD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0