För mycket uppe i varv!

Håller på o stressa ihjäl mig......Snart bryter man väl i samman....Mitt liv har bestått hela sommaren av å jobba och äta skit mat men inte gnäller jag för det eller.... Behöver inge sommarlov, får mina två veckor i turkland å de är jag överlycklig för.,...Kommer bli så kul!!!!!!!!!! Idag stängde jag o en till extra. Har aldrig haft sådan panik, jag bara flög runt i butiken..Har ju alltid stängt med en fast anställd.. Skit hemskt o låsa dörren o sånt..Fan har fortfarande panik att jag har missat något men det gick bra :) Nu tänkte jag städa så jag slipper göra det imorgon när det är helg.. Jobbar hela helgen, varje dag enda tills vi åker......Men de är bra :) Kommer nog vara ganska förstörd. Ähh sånt e livet... Sovit hos syster i två dagar iallafall. haha Varje kväll klockan nio har vi beställt hem mat...Min älskade kebabtallrik, kommer nog aldrig kunna överge den..De är mitt liv...Nu ska jag städa rummet...

Nu fick jag veta att det är surströmmingsskiva på mammas gata nästa lördag så då blire till o dricka o äta surr då..... ska bli skit trevligt :) Dom ska dra upp långbordet över hela gatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0