I walk the line...with nobody??? durå ring imorgon

Nu är jag inne på dag två denna vecka.. 3 kvar sen blir det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET NI ALLA VET REDAN TURKIET,.men längtar så otroligt mycket så det finns inte på kartan.. solen är den jag längtar mest efter..... "cola,fanta,bira"????? haha som dom går runt på stranden å säger... nej nu måste jag öka mitt feta asssssss för jag måste på banken innan, pappa ska nämligen ställa upp och växla pengar imrogon.. snäll inte nog med det har idioten skaffat facebook. Jag orkar inte längre..... Trodde han skulle kunna hålla sig på rätt linje o inte dra sig dit.. Han som har dömt ut det så mycket.... Att man alltid ska måsta skämmas...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0