Jackson

Fyfan vad lik ni är helt otroligt, trodde det var du när jag såg det ... Minnerna från förr flög upp...Helt sjukt...

Nu har jag inskaffat mig shampoo,solkräm osv......inför resan.. hämtat klänningen hos Johanna.... Nu har jag gjort det mesta som ska göras.. Packning,fylla på mobilen och köpa snus... Sen är jag redo!!!!!!!! också tvätta på fredag såklart.. SEN SÅ! Fan vad otroligt less jag var på och jobba idag, jag vill också kunna ha nå semester... 3 dagar kvar.. Mycket tycker jag!!!!!!!!! Pappa ska skjuts oss till flyget cet!!!!!! Så nu vet du det. Min gråa kofta är fortfarande på flykt... vart i helvete kan jag har gjort av den?? säkert tappat den ute eller något.. Brukar va bra på sånt på fyllen. Ikväll ska jag se film, finns inte så mycke ork att umgås när man jobbar... Funderar på å börja med extra vagansa när jag kommer hem också, något som går snabbt också slipper man röra på sig för  sånt orkar jag inte... Till studenten måste man faktiskt bli smal ... Och för framtiden.. orkar fan inte leva som en korv längre.. Hahah pappa ramlade idag i en grop.......................ahhaha på fagga fältet.....HAHAHAHHAHA. Nu ska jag bajsa.. närå de gjordej ag på jobbet... Ska vila fötterna och lyssna på Johnny cash!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0